לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

תקנון אתר הבית
להלן תנאי השימוש באתר www.atarhabait.co.il המופעל ע"י חברת "אתר הבית בע"מ" תנאי השימוש שלהלן חלים על כל משתמש/ת באתר האינטרנט www.atarhabait.co.il והחומרים הנגישים באתר או ממנו. אנא קרא/י את התנאים בקפידה לפני כניסתך. השימוש באתר משמעו כי את/ה מקבל/ת את תנאי השימוש. אם אינך מסכימ/ה עם תנאי השימוש, אנא אל תבקר/י באתר ואל תשתמש/י בו.

הפרטיות שלך
אנחנו ב-atarhabait.co.il מחויבים לכבד את הפרטיות שלך. אנו מכירים בכך שכאשר את/ה בוחר/ת לספק לנו את המידע על עצמך, את/ה בוטח בנו שננהג באופן אחראי. לכן הכנו מדיניות אשר תגן על המידע האישי שלך. את/ה יכול/ה לבקר באתר שלנו ולסייר בו מבלי לתת לנו כל מידע אישי על עצמך. אנא קרא/י את האמור בהמשך לפרטים על שמירת הפרטיות שלנו. באופן כללי, את/ה רשאי/ת לבקר באתר האינטרנט מבלי להזדהות או לחשוף מידע אישי כלשהו.atarhabait.co.il אוספת מידע על ה-domain של ביקורך באתר על מנת להתאים ולשפר את חווייתך באתר.

זכויות קניין רוחני
המידע באתר האינטרנט מוגן בזכויות יוצרים השייכות לחברת אתר הבית בע"מ ו/או ספקיה. חברת אתר הבית בע"מ מעניקה לך רשות להעתיק את המידע הנ"ל ובלבד שכל עותק (1) נועד אך ורק לצורך מידע ולא למטרות מסחריות, לטובת המוצרים של atarhabait.co.il, ולא יוכנסו בו שינויים כלשהם; (2) מציג באופן ברור הודעה על זכויות היוצרים והזכויות הקנייניות האחרות כפי שאלה מופיעות במקור; (3) מציג הצהרה לפיה המידע משמש אך ורק באישור חברת אתר הבית בע"מ. כל הזכויות באתר, לרבות זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני אחרות הינן בבעלות מלאה ובלעדית של חברת אתר הבית בע"מ. העיצוב והעימוד של האתר ואלמנטים באתר מוגנים בסימן מסחר ובזכויות יוצרים וכן בחוקים אחרים ואין להעתיק או לחקות אותם, בחלקם או במלואם. אין להעתיק, להפיק מחדש, לשכפל, למכור, למכור מחדש, לבקר, למסור או לנצל בכל דרך אחרת את האתר או כל חלק ממנו, לרבות הלוגו, הגרפיקה, או הדימויים באתר, לכל מטרה מסחרית, למעט אם ניתנה רשות מפורשת על פי תנאי שימוש אלה או אם ניתן אישור מפורש מראש של חברת אתר הבית בע"מ. המשתמש אינו רשאי להשתמש במסגרות על מנת לכלול כל סימן מסחר, לוגו או מידע קנייני אחר (לרבות דימויים, טקסט, עיצוב עמוד או טפסים), מבלי לקבל את הסכמתה של חברת אתר הבית בע"מ מראש ובכתב. המשתמש אינו רשאי להשתמש ב- meta tags או טקסט מוסתר אחר, תוך ניצול השם של atarhabait.co.il או חברת אתר הבית בע"מ או סימני המסחר שלה ללא הסכמה מראש ובכתב של חברת אתר הבית בע"מ. כל שימוש ללא אישור מראש מבטל את האישור שניתן על פי תנאי שימוש אלה. המשתמש אינו רשאי להשתמש בכל לוגו, גרפיקה או סימן מסחרי כחלק מקישור ללא הסכמה מפורשת מראש. ניתן להשתמש באופן פומבי בסימני המסחר של האתר רק באישורה של חברת אתר הבית בע"מ.

שינויים בהצהרה זו
אם יהיו עדכונים בתנאי הצהרת הפרטיות של atarhabait.co.il, נפרסם שינויים אלה ונעדכן את תאריך העידכון במסמך זה, כדי שתוכל תמיד לדעת איזה מידע מקוון אנחנו אוספים, איך אנחנו משתמשים בו ואיזה אפשרויות יש לך. לגבי שינויים משמעותיים בהצהרה ו, atarhabait.co.il תיתן הודעה ללקוחות שיושפעו מכך.

כתב ויתור
על אף שחברת אתר הבית בע"מ ניסתה לספק מידע מדויק באתר האינטרנט כשירות למשתמשי האתר, חברת אתר הבית בע"מ אינה נוטלת על עצמה כל אחריות ואינה מציגה כל מצג ביחס למידת הדיוק או השלמות של המידע כי שפורסם באתר. חברת אתר הבית בע"מ אינה נוטלת על עצמה כל חבות או אחריות כלפי שום משתמש או צד שלישי ביחס למידע לא מדויק, שגיאות כתיב או שגיאות אחרות או השמטות, מכל סיבה שהיא, במידע שלatarhabait.co.il ובתוכן האתר, או לכל נזק כתוצאה מכך. חברת אתר הבית בע"מ רשאית לשנות את התכניות או המוצרים הנזכרים בכל עת ללא הודעה מראש. אזכור של מוצרים או שירותים שאינם של חברת אתר הבית בע"מ נועד למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תמיכה או המלצה. חברת אתר הבית בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המידע ללא הודעה מוקדמת. לא כל המוצרים הנזכרים יהיו זמינים בארץ, המוצרים יסופקו בהתאם למלאי הקיים והמתעדכן מעת לעת ע"י  הספקים. במידה ולא קיים המוצר במלאי, חברת אתר הבית תתחחיב להחזיר את הכסף ששולם במלואו ללקוח כפי ששולם ובמועד החזר החיוב הקרוב ביותר.

הגבלות על השימוש
www.atarhabait.co.il רשאית לשנות את תנאי השימוש בכל עת.

סודיות
החלקים באתר atarhabait.co.il הנגישים באמצעות סיסמה או אמצעי בטיחות אחר מכילים מידע קנייני וסודי בנוגע לחברת אתר הבית בע"מ ולספקיה, לרבות תיאורי מוצרים, מאמרים, ומידע טכני ושיווקי נוסף. גישתך למידע הסודי של atarhabait.co.il מהווה הסכמה לשמור על מידע זה בסודיות. את/ה מסכימ/ה לא לשנות, למכור, להעתיק, להציג, ליצור מחדש, למסור, להפיץ, לפרסם או לשנות את המידע של האתר.

בטיחות המידע שלך
בטיחות המידע האישי נמצאת בעדיפות גבוהה של atarhabait.co.il. אנו מתחזקים את האתר ואת כל הנתונים הקשורים בו בעזרת אמצעי בטיחות טכניים, אדמיניסטרטיביים ופיזיים, על מנת לספק הגנה כנגד אבדן, גישה בלתי מורשית, מחיקה, ניצול לרעה, שינויים וגילוי בלתי ראוי. אין מערכת מחשב או מידע שיכולים להיות מוגנים באופן מלא כנגד כל סכנה אפשרית, אולם atarhabait.co.il מחויבת לספק אמצעי בטיחות סבירים וראויים על מנת להגן על אתר האינטרנט שלנו והמידע שבו כנגד סכנות צפויות. בעמודים מסוימים אנחנו נותנים למשתמש את האפשרות לספק לנו פרטי התקשרות, לרבות שם, מספר טלפון, כרטיס אשראי וכתובת דואר אלקטרוני, כנתונים נדרשים. המשתמש נותן את הפרטים לפי רצונו ואנו משתמשים בו בתוך atarhabait.co.il. אנו לא נספק את המידע לצד שלישי כלשהו.

מדיניות החזרת מוצרים
אנו מעוניינים שתיהנו ממוצרינו ותשובו לרכוש מוצרים נוספים באתר הבית. אם אינכם מרוצים, מכל סיבה שהיא, עומדת בפניכם האפשרות להחזיר את המוצרים אלינו, בתוך 14 ימים מיום קבלתם כשהם שלמים וארוזים ותקבלו את כספכם חזרה,למעט הוצאות דמי משלוח או ביול מכל סוג שהוא.
הכתובת להחזרות:
אתר הבית בע"מ, הבשור 154 ת.ד. 1089 שוהם 60850 
טלפון 03-9772080פקס: 03-9730242

חיוב עבור משלוחים
אתר הבית מחייב אותכם במשלוח אחד על כל קניה (הגבוה מבינהם), גם אם מרובת פריטים. מחיר המשלוח מצויין לצד המוצר.
ברכישה מרובת פריטים המשלוח מחוייב בהתאם לתעריף הבא:
ארגז אחד - 39 ש"ח
שני ארגזים - 49 ש"ח
ההזמנה והחשבונית הסופית יאושרו ע"י הלקוח לפני החיוב.

תודה!

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים