לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

 פעמים רבות תוהים הדיירים מדוע עיצוב הבית אינו צולח להם כפי שהם תכננו, ולמען האמת היינו ממליצים לכם לעצבו רק באמצעות משרד מומחים העוסק בעיצוב פנים. יחד עם זאת, אם כבר ביצעתם את בחירת הריהוט, הדלתות והחלונות לבד, ונוכחתם לדעת כי טעיתם בבחירתכם או אינכם מרוצים ממנה, יש לכם מה לעשות. עיצוב מחדש של דלתות כניסה יכול לפתוח לכם צהר לתכנון נכון של ביתכם. 

המסיחים שמובילים לרכישת דלת כניסה לא מתאימה בעיצוב שלה לבית, וכיצד תמנעו מהם?
 
בבחירת הדלת, הצרכן נוטה להתייחס למראה שלה כמוצר עצמאי ללא קשר לעיצובו של הבית.
כשהדלת מחולקת לחלקים, בחירת המשקופים והפרזול עשויה להיעשות ללא התחשבות בגוף הדלת.
בשל כמיהה (מוצדקת מאד יש לציין) למקסימום בטיחות, פחות נוטים לייחס חשיבות לעיצוב.
 
המסיחים הללו הם הנפוצים ביותר בבחירת דלת כניסה מוטעית. המנעות מהם אינה כה מסובכת כמו שחושבים. ראשית כל, תכנון בית הוא כמו תכנון עסק. אתם צריכים לבוא עם תכנית. לא רק לבחירת הדלת אלא לכל שירות או מוצר אחר שאתם מקבלים. כך, יהיה לכם הרבה יותר קל לזהות את מראה הדלת הנחוץ. בנוסף, רצוי שאת דלת הכניסה תתכננו פרטנית: גו, משקוף ופרזול. כיצד עושים זאת נכון? להלן כמה טיפים חשובים.
 
עיצוב צבע הדלת
 
צבע הדלת משליך על העיצוב במונחי ציר זמן: מודרני מבוסס על עיצוב לבן, לעומת עתיק/וינטייג' שמבוסס על עיצוב חום. יש לבחור את צבע הדלת על פי השאיפות שלכם לעיצוב ביתי כלשהו.
 
עיצוב צורת הדלת
 
צורת הדלת היא מלבנית, אך ניתן לשנות זאת בחלק מהרכיבים: בפיתוחים האדריכליים על גוף המלבן של הדלת ניתן לשנות לצורה עגולה. את המשקוף ניתן לשנות לעגול, וכמוהו גם את חלונות הזכוכית שעל הדלת. באופן כללי, בחירת דלת שכל המוטיבים שלה מרובעים מתאימה יותר לעיצוב בורגני, בעוד שבחירת דלת עם מוטיבים עגולים מסמלת עיצוב כפרי או מושבי.
 
פאנלוס דלתות כניסה מנצחות
פאנלוס - דלתות כניסה מעוצבות, עם מוטיבים רבים משטחי עיצוב מגוונים, מוינטיינג' ועד המודרניים ביותר. לפאנלוס מגוון דלתות אשר מתאים גם לעיצוב בית בורגני וגם לעיצוב בית בעל חזות עיצובית כפרית.
 

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים