לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

התאימו את המצעים לסגנון החדר שלכם. המצעים אמורים להשלים את הסגנון ולזרום איתו. האם זהו סגנון כפרי, מינימליסטי, שאנטי, רומנטי? הקדישו לכך מחשבה. אם לא בחרתם סגנון מובהק לחדר השינה הרי שתוכלו להתאים את המצעים לסגנון הצבעוני של החדר ולעיצוב הקירות. לדוגמא – חדר שקירותיו צבועים בצבע בהיר חלק יכול בקלות "לאמץ" מצעים פרחוניים או עם הדפסים דומיננטיים. לעומת זאת חדר עמוס בתמונות וחפצים או לחילופין עם טפט קיר דומיננטי יזרום בקלות יתר עם מצעים חלקים בצבעים תואמים.
מצעים הם עסק יקר – לכן בדוק את מידות המזרון. נשמע טריוויאלי אולם אינני מתכוונת רק לאורך ורוחב המזרון אלא גם לעוביו. אם עוביו של המזרון למעלה מ-20 ס"מ כדאי שתשקלו רכישת מצעים גדולים במידה אחת מגודל המזרן. מצעים בארץ נפוצים בעיקר בשתי מידות: 160X200 ס"מ או 180X200 ס"מ.
בחרו מצעים עמידים לאורך זמן. מצעי כותנה היו מאז ומעולם עדיפים ואיכותיים יותר ובדרך כלל אינם מאכזבים. גם בכותנה ישנן איכויות שונות הקשורות בעיקר לעובי וצפיפות סיב הכותנה המשמש לאריגת הבד. ככל שהאריגה איכותית יותר כך נעים יותר מגע הסדינים על העור. כמו כן קל לכבס כותנה וצבעיה לרוב אינם דוהים.
בחנו את היתרונות והחסרונות של מצעים מבד סאטן. בד זה הינו פופולארי מאוד במצעים אולם הוא פחות עמיד במתיחה ושימוש חוזר. למעשה הוא עדין מאוד ולעיתים קרובות ניזוק כבר בשימוש ראשון.
רכשו את המצעים בעלי איכות הבד הגבוהה ביותר שתקציבכם יכול להשיג. ככל שאיכות הבד טובה יותר כך הם יהיו יותר רכים במגעם עם הגוף.
 בד פרקל הוא בד כותנה ארוג בצפיפות בינונית עד גבוהה (180-300 חוטי שתי וערב באינץ' רבוע) עם סיבים ארוכים ולכן הינו איכותי.
 בד סאטן הינו בד כותנה אשר שונה בצורת וצפיפות האריגה. צורת האריגה היא שמקנה לבד מראה מבריק. לרוב בד הסאטן ארוג בצפיפות גבוהה ולכן נחשב יוקרתי יותר.
 בד מעורב 50% כותנה 50% פוליאסטר הינו נפוץ בשל מחירו הנמוך אך נחשב פחות איכותי ועמיד מבדי הכונה המלאה
 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים