לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

ברזי כיור מעוצבים

כשאתם מעצבים כיור עם ברז, כל כיור – החל מהמונח ועד השטוח, החל מזה שבאמבט ועד לזה שבמטבח, מאד מומלץ להשקיע מחשבה בבחירה, ולהבטיח לעצמכם ברז שירגש אתכם בכל פעם שאתם נכנסים לחדר. בכיור, הברזים המעוצבים מתחלקים לשתי משפחות: ברזי ברבור וברזים ישרים.

מהם ברזי ברבור?

ברזי ברבור הם ברזים שהעיצוב שלהם הוא בצורת צוואר של ברבור. הם ברזים עגולים, אשר מהחלק התחתון שלהם מתגלה צורה של חצי מעגל שבקצה שלה נמצאת הפיה. בשל כך שמדובר על חצי מעגל, ברוב המקרים הפיה מקבילה לחלק התחתון של הברז, למעט בדגם 'פיית הקוברה', בו צוואר הברבור עולה למעלה במקום להיות מכופף, ועל כן הפייה מקבילה לחלק העליון של הצוואר, ולא לשורש הברז. על מנת להתאים ברזי כיור מעוצבים בנוסח הברבור לחדר השירות שלכם, מומלץ להתייעץ עם מומחים לעיצוב מטבחים וחדרי אמבטיות, אשר גם עוסקים בשיווק והתקנת הברזים.

ברז ברבור

מהם ברזים ישרים?

ברזים ישרים נקראים גם ברזי פרח. אלו ברזי כיור יוקרתיים  בהם הפיה אנכית לשורש הברז, ולא מקבילה אליו. הידית יכולה להימצא מעל פיית הברז או בצדיה. העיצוב הכללי של ברזי כיור מעוצבים בסגנון זה הוא עיצוב ישר פלס, בו הצורה המלבנית מושלת בכיפה. יחד עם זאת, ישנם כמה דגמים מעוצבים בנוסחים מעוגלים יותר ועדינים יותר מהנוסח הקודקודי החד והסימטרי. על מנת לבחור כהלכה ברזי פרח ישרים – אנו ממליצים להתייעץ עם מומחים לעיצוב חדרי שירות כמו מטבח ואמבטיה. על המומחים לעסוק גם בשיווק והתקנת הברזים.

ברזי כיור במגוון צבעים מחכים לכם בחברת מעיין הגבס

במעיין הגבס אנו משווקים ברזי כיור מעוצבים לאמבט ולמטבח. חלקם עגולים, כלומר יוצרים צורה עגולה בין שורש הברז לפייה, וחלקם קו ישר, יוצרים קו-פייה אנכי לשורש הברז. ניתן לבחור ברזי כיור במגוון צבעים של כסוף וזהוב לכל חדר שירות בבית. המומחים של מעיין הגבס יסייעו לכם להגיע לברזי חלומותיכם אשר יפיחו בחדר השירות שלכם אווירה שונה לחלוטין מעכשיו. אם אתם משפצים את חדרי האמבטיה והמטבחים שלכם, ברזי כיור מעוצבים להחלפה צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם בשביל לכונן תבנית עיצוב מן המעלה הראשונה שתגרום לחדר להיראות מפנק, מענג ומעוצב למשעי.

 

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים