לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 
סה"כ: 0 ש"ח
* המחירים כוללים משלוח
 

כלי בישול ואפיה למטבח

כלי בישול ואפיה ממותגים

מאז ומתמיד ידוע כי כלי בישול ואפייה ממותגים לא משמשים רק לאפייה PER SE אלא גם לעיצוב הבית. מערוכים מעוצבים, כפות רידוד לבצק, ואפילו נשטחי אפייה מעץ כבר לא מה שהיו פעם. הם גופים דקורטיביים שחלקם מעוצבים על ידי מעצבים בעלי תעודות והסמכות. הצטיידות בכלי אפייה כאלה לא רק תקל את ביצועהּ בפועל, אלא גם תשביח את עיצוב המטבח ופינת האוכל הלכה למעשה.

כלי בישול ואפייה לבחירה על פי עיצוב המטבח

אם ישנם כלי מטבח לתלייה על הקיר, אל תמהרו לקנות לפני שבדקתם את עיצוב המטבח ווידאתם שזה מתאים. אם הכלי נועד לאחסון על מדפים, ויש לכם מדפים ריקים המחכים לזה, ודאו שזה מתאים לעיצוב שלהם כמו גם לעיצוב הקיר שעליו הם תלויים. הבחירה צריכה להיעשות במשנה זהירות על מנת שהכלים הנכונים ייבחרו ולא תצטיידו בכלים לא נכונים שעלולים להעיב על עיצוב המטבח שלכם.

פרמטר נוסף שכדאי לדעת מראש: גודל כלי האחסון המיועד

בין אם זה מתלה ובין אם זה מדף, ודאו שאתם יודעים כמה הוא משקל המקסימום שהם מסוגלים לאכלס עליהם. ודאו שאתם יודעים מהן מידותיו של כל מדף על מנת שלא תבחרו בכלי גדול מדי או כבד מדי שלא יכול להיות מאוחסן שם.

דוגמאות לכלי בישול ואפייה לתלייה על הקיר

מערוך – המערוכים בימינו מגיעים ברובם עם חור לתלייה. ודאו שעיצוב המערוך הספציפי בו אתם מתעניינים מתאים לעיצוב המטבח שלכם.

מחבת – גם מחבתות מכילות בקצה הידית שלהן חור לתלייה. ודאו את התאמתהּ לעיצוב אותו אזור במטבח.

מסננת – מסננת יכולה להיות גסה עם חורים עבים או עדינה עם חורים דקים. ודאו שהסינון הנדרש קיים בה ושהעיצוב שלה מתאים למטבח.

דוגמאות לכלי בישול ואפייה להנחה על המדף

סירים – ברובם יושמו במדף סגור או בארון. ודאו שהעיצוב מתאים לעיצוב המטבח.

סירי מחבת – כלים שיש להם בטנה של סיר וידית של מחבת. מפאת משקלים הם לא ניתנים לתלייה על הקיר. הם שימושיים מאד בשל רב תכליתיותם גם כסיר וגם כמחבת. אנא ודאו את התאמתם לעיצוב המטבח.

לקטלוג מטבחים בעיצובים שלא הכרתם עם כלי בישול ואפיה ממותגים פנו אלינו לשאלות נוספות בנושא!

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים