לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

התקנת דלתות פנים

אם אתם לפני שיפוץ בית מסיבי, קודם דואגים לחברה שתתקין לכם את דלתות הפנים החדשות. זה לא סוד שגם המנעולן שלכם יכול לעשות זאת, אבל מחברה שמבצעת את ההתקנה אתם מרוויחים הרבה יותר: גם ביקורת בבית שתנתב אתכם לדגמים האפשריים, גם ליווי מלא לקראת עיצוב הדלת, גם בחירת דלת הכניסה הראויה וגם הובלה והתקנה מלאה. התקנת דלתות פנים, אם כן, בליווי צעדי העיצוב והבחירה היא התקנה שמאד כדאי להשקיע בה.

בדיקה ביתית לגיבוש דגם הדלת

בבדיקה זו יגיעו מומחים מטעם החברה ויערכו מדידות במפתן הביתי. בהתאם לכך הם ימליצו על דגמים ראויים אשר רק אותם ניתן לבחור על מנת שתהיה לכם דלת במידות הנכונות. בבדיקה זו ייערכו מידות לאורך ורוחב המפתן, וליכולת הפתיחה והסגירה המקסימליות של הדלת כלפי חוץ וכלפי פנים. בהתאם לכך יפנו אתכם הנציגים לדגמים ספציפיים אותם תוכלו לעצב מחדש בצבע ובצורה.

דלת פנים לבנה

בחירת עיצוב הדלת בסיוע עובדים מומחים

העובדים יסייעו לכם לבחור דלת כניסה אשר תתאים לרמת התאורה הטבעית שלכם במרחב, לא תסנוור מדי ולא תהיה בעלת גוון מט ללא החזר אור כלל. כמו כן, יסייעו העובדים לגבש צבע וצורה לדלת בהתאם לנורמות העיצוב בהן דגלתם. אם אתם מעוניינים בבית כפרי, למשל, הנטייה תהיה לדלת בעלת צורות עגולות במשקופים ובידיות, שלא כמו בית בורגני בו הנטייה לעיצוב משקופים מרובעים וידיות מרובעות תהיה הנכונה. בהינתן שתבחרו בעיצוב מודרני, הנטייה תהיה להמליץ על צבעים סובבי-לבן כמו כחול, תכלת, לבן ושמנת, בעוד שאם תבקשו לחולל עיצוב ויטנטג' עתיק הנטייה תהיה להמליץ על צבעים חמים הסובבים את החום, כמו אדום, חום, צהוב וכתום.

בחירת דלת הכניסה הראויה – השלמת כל הפרטים הנלווים

בחברה יסייעו לכם לבחור אמצעי בקרה לדלת הכניסה כמו חלונות על הדלת וחורי הצצה מעוצבים. בחירה בדלת כניסה עם אלמנטי הבקרה הנכונים תוסיף לעיצוב גוון זכוכית דקורטיבי וגם תאפשר לכם לקבוע את רמת הבקרה הרצויה. למשל, חלונות על הדלת יכולים להיות ללא השתקפות בכלל, עם השתקפות פנימית בלבד, או עם השתקפות מלאה פנימית וחיצונית.

פלג דלתות – התקנת דלתות פנים בבתי לקוח

פלג דלתות יספקו לכם דלתות בהתאם להזמנתכם, ויבצעו התקנות מלאות במפתחים. דלתות פנים תיהנו ממבחר רב של דגמי דלתות, משירות מעולה מטעם נציגי החברה ומדלתות באיכות חסרת פשרות המספקות בטיחות ועיצוב ברמה אחרת.

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים