לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

חשיבותן של כורסאות טלויזיה בשנת 2018

מי שמעוניין להבטיח לעצמו כורסאות טלויזיה ברמה שטרם נתקל בה הן מההיבט הדקורטיבי והן מההיבט הפונקציונאלי – ידאג לפעול לרכישתן בתקופה זו של ציר הזמן. מדוע? משום שכעת, בשנת 2018, כל התמורות החדות ביותר בתחום עיצוב כורסאות טלויזיה ניכרות בחנויות השיווק של רהיטים אלו. מה אתם מקבלים אם אתם רוכשים כורסת טלויזיה השנה, עם כל היתרונות האיכותיים שמביאה עמה החדשנות בימים אלו בענף?

עיצוב בעוצמה: כל בית יכול לקלוט כורסת טלויזיה שתשתלב במרחב בקלות

כורסאות טלוויזיה חדשות משנת 2018 מכילות ניואנסים עיצוביים מיוחדים, החל מעיצוב בנוסח כפרי מימי העבר המתבסס על משענות, רכיבי ישיבה וידיות יד עגולות עם פיתוחים, ועד כורסאות טלויזיה בנוסח עיצוב בורגני עכשווי עם מלבנים וקדקודים. מי שכמה לרכישת כורסאות טלויזיה מעוצבות, עכשיו זה הזמן. הפריחה בענף האדריכלי בתחום כורסאות טלוויזיה נמצאת כיום בשיא תפארתהּ.

כורסת טלויזיה מעוצבת

בדים מיוחדים עם יתרונות איכותיים שלא היו בקודמיהם

אורטופדיה במיטבה – כורסאות טלויזיה מעוצבות אורטופדיות: כורסאות טלוויזיה המאפשרות ישיבה נוחה ויציבה בה אין צורך לחשוש מאפקט ערסל ומחוסר התאמה. הכורסה יכולה לסחוב כל אדם, החל מהרזה ביותר ועד לאלו שנושאים עמם עודף משקל. לא זו אף זו, היא תמיד תגרום לאדם היושב לחוש שהוא יציב ושהוא שולט במנגנון הישיבה. זו הסגולה הטובה ביותר של כורסת טלויזיה אורטופדית.

חסינת כתמים – הבד הוא מיקרופייבר, מה שאומר שגוף הכורסה חסין כתמים גם אם נשפך עליה משקה תוסס או שמן.

מנגנוני כוונון אלקטרוניים מהמעלה הראשונה

כורסאות טלויזיה חשמליות עם מנגנונים אלקטרוניים שלא היו קיימים בשנים קודמות: שינוי ויסות המשענת, שינוי ויסות גוף הישיבה, התאמה ביניהם למניעת מצבי ישיבה לא בריאים, והכל נעשה עם בקר נוח לשימוש המאפשר איכות ונוחות בתפעול המוצר.

כורסאות חדישות משנת 2018 

בואו להתחדש בכורסת טלוויזיה חדשה. הכורסה מכילה את כל היתרונות האיכותיים שצריכים להיות במוצרי ישיבה בשנת 2018. מומלץ להתחיל לבחור כורסת טלויזיה על בסיס הדמיה ממוחשבת, אך את הבחירה הסופית חשוב לבצע בהדרכה שלנו להתאמה מושלמת של הכורסה מבחינה פונקציונאלית. כמו כן, רק כשאתם באים לאולם התצוגה אתם צופים בכורסאות בגודל טבעי ויכולים לקבל החלטה מושכלת בענייני פרספקטיבה לכל חדר בבית. המומחים של כורסאות טלויזיה עומדים לרשותכם ומסייעים בבחירת כורסת טלויזיה מושלמת לכל בית!

 

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים