לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

חדרי ילדים לבנים - טיפים ועצות לעיצוב

אף על פי שנהוג להתייחס ליחידת הדיור מסוג "חדר ילדים" כזהה עבור בנים ובנות, ניתן למצוא כמה הבדלים דקים שכדאי לכם להכיר כשאתם נגשים לבחור חדר עבור ילדיכם. חדר ילדים לבנים על פי רוב יתבסס על צבעים כמו כחול את תכלת, כאשר הקירות יכולים להיות לבנים או להיצבע בצבעים אלה. לחדר נלווים פתרונות אחסון כמו ארונות מעוצבים ומדפי בוטיק. ניתן לשלב בו גם קפסולות אחסון רצפתיות בהן יוכלו הילדים לאחסן צעצועים בסוף היום.

טיפ מס' 1 – צור חדר מעניין שיטמיע בילדים שלך את הרצון להישאר בו זמן רב

אל תחשוב על עצמך אלא על הילדים שלך ומה היה עושה להם יותר מכל את חדר הילדים היקר שלהם. עליך לחשוב מה היה גורם להם לרצות ולהישאר בחדר לזמן רב ביותר. ככל שמדובר על ילדים בנים, ברובם הם בעלי משיכה לצבעים קרים כמו כחול או תכלת. גם השארת הקיר בגוון הלבן יכולה לבוא בחשבון. שילוב הצבעים ירוק ולבן, כחול ולבן או כל נוסח אחר של צבעים השומר עליהם קרים – יכול לבוא בחשבון. צבעים כמו חום או אדום עשויים, במרבית המקרים, להתאים פחות.

טיפ מס' 2 – הקפד לשלב בחדר עזרים מודרניים שיסייעו לילד שלכם בהתפתחותו

ניתן לשלב תאורת על המדפים, ולא רק על התקרה. זו תאורה בטוחה, אינה מחשמלת ואינה מתחממת, ועל כן אם יש לכם המדפים הכנה ללדים, מומלץ להשתמש בה ולהטמיע אותם על מנת לספק לילדים עוד תאורה וגם על מנת ליצור התקן אחסון בעל מראה מעוצב.עוד עזרים שהיינו ממליצים לכם לשים בחדר: כוננית לספרים, וקרש למיטה של הילד למניעת נפילה, אם מדובר בגילים קטנים, לרוב עד גיל 6.

טיפ מס' 3 – הטמיעו דמויות מוכרות לילדים כשהן מודפסות בהדפסת מחשב

ניתן להטמיע דמויות מסרטים מצויירים ומסיטואציות נוספות המוכרות לילדים. את הדמויות ניתן להטמיע על טפטים לקירות או על ווילונות, על פי רוב. הטמעה זו תסייע להם להרגיש שייכים לחדר ולחוש בו כמו בבית כל אימת שהם נמצאים בו. הליכה לישון ויקיצה כל בוקר עם הדמויות האהובות תהיה אהובה מאד על הילדים שלכם.

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים