לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

סגנונות עכשוויים בעיצוב חדרי נוער

אם גם אתם מעוניינים בעיצוב חדרי נוער, לנו יש את כל הכלים לסייע לכם לעצב אותם. דרך העיצוב שיכולה להיבחר על ידיכם היא חדר מלא, עם כל תכולת הריהוט הנדרשת, או עיצוב חלקי לחדר קיים המתבסס בעיקר על שדרוגו. במקרה כזה חדר הנוער שלכם מוכן ללא קשר אלינו, ואנו רק מסייעים בהטמעת ארון, מיטה, שולחן או כל רכיב אחר אשר חסר לכם בחדר. במקרה כזה, השילוב נעשה במקצועיות יתרה, תחת המלצותיהם של מיטב יועצי העיצוב שלנו.

עיצוב חדר נוער ורוד

חדר נוער ורוד יכול להיות חדר אחד מקירותיו, בדרך כלל הקיר של המיטה, בצבע סגול או ורוד, או שניתן לבזר את הצבע הוורוד דווקא על הבדים של החדר: על השטיחים, על כיסוי המיטה, ועוד. עיצוב חדר נוער ורוד מיועד בעיקר לילדות אך ישנם גם ילדים שבחרו אצלנו חדרי נוער מסוג כזה. בדרך כלל, זה מגיע גם עם ארון שהפאנל הקדמי שלו מעוטר במעט צבע ורוד או סגול.

עיצוב חדר נוער אדום כהה

עיצוב ייחודי, אשר במרוצת השנים נוכחנו לדעת כי הרבה בנים שמנגנים על גיטרה בחרו אותו. לא יודעים להסביר בדיוק את ההקשר, אבל בחדר זה, שנקרא גם "חדר אושר" תוכלו ליהנות מבדים אדומים ושחורים בכיסוי המיטה, בארון, על השטיח ובמקומות נוספים. החדר אומץ על ידנו בחברה כחדר מוזיקאים ובתמונה המייצגך שלו שילבנו סטנדים עם גיטרות חשמליות ליד החלון שלו. מוזמנים להסתכל ולהתרשם מהתמונות.

עיצוב חדר עם ארונות רחבים

ישנם נערים שזקוקים לארונות גדולים בשל תכולת הבגדים הגדולה בה הם התברכו. במקרים כאלו, אנו ממליצים על מתווה בשם "חדר שי". זהו אחד מהמתווים המורכבים ביותר שלנו. הוא מורכב בצבעים שלו, שניתנים לבחירה מרובה, והוא מורכב גם באופן סידורו. המשותף לכל הדגמים הוא האופן בו מתקבל הארון. לרוב, מדובר בארון רחב מהרגיל המזכיר מכט ארון של אנשים מבוגרים. הארון מתבסס על ידיות בעיצוב מודרני ופאנלי פתיחה קדמיים מהודרים בצבעים אחידים.

למידע נוסף על סגנונות עכשוויים בעיצוב חדרי ילדים ניתן לפנות אלינו!

 

 

 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים