לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

נותנים כבוד לפינת האוכל

שולחן האוכל כבר מזמן אינו רק שולחן לאכילה. ברוב הבתים זהו השולחן הכי שימושי בבית. הוא משמש לא פעם כשולחן עבודה, שולחן שעורי הבית של הילדים ושולחן ההתכנסות המשפחתי. בתוך כל זה משמשת אותנו פינת האוכל לארוחות יומיומיות כמו גם ארוחות משפחתיות וכמובן ארוחות חגיגיות מרובות משתתפים.

שולחן אוכל רב שימושי

לאלו מביננו שמשתמשים בכל הפונקציות שציינתי אמליץ לא להעמיס פריטים על השולחן אלא לקשט את השולחן בסידור מרכזי קבוע אשר יתפוס חלק קטן ויאפשר להשתמש בשאר המקום לצרכים המשתנים. לדוגמא: קבעו ראנר או מפה קטנה במרכז השולחן והניחו עליה אביזר דקורטיבי שימושי. לדוגמא סט פמוטים אשר תדליקו בכל פעם שיושבים לאכול (ולא רק כשמגיעים האורחים) או קערה רב שימושית אשר תשמש גם לפירות/סלט/לחם וכו'

פינת אוכל שהיא גם פינת עבודה

אם אתם מרבים לעבוד לצד שולחן האוכל, העמידו כוננית ספרים המתאימה בצבעיה ובסגנונה לשולחן. כך תוכלו להשאיר את השולחן מסודר ונקי לשעת האוכל. על גבי הכוננית הניחו ספרים וקלסרים המשמשים אתכם לעבודה, אולם הקדישו מקום מרכזי לספרי בישול. במדף נוסף הניחו מעמד לספר ועליו הניחו ספר בישול פתוח עם ה"מתכון התורן". זהו שילוב מנצח לשני השימושים.

פינת אוכל שהיא...פינת אוכל

אם אתם מברי המזל שיש להם פינת עבודה נפרדת, פינת "קפה" במטבח וגם פינת אוכל לארוחות משפחתיות, הרי שתוכלו לעצב את פינת האוכל באופן מיוחד ומעניין יותר. איך תעשו זאת? את כלי האוכל היפים אין צורך להשאיר בארון רק עבור החגים. ניתן לערוך את השולחן באופן מלא כולל צלחות וסכום כחלק מהעיצוב והדקורציה הקבועה של פינת האוכל שלכם. הוסיפו מפיות צבעוניות, פמוטים, אגרטל או חפצי נוי אחרים לפי בחירתכם.

יש לכך שלושה יתרונות מאוד בולטים:
• היתרון הראשון הוא היתרון האסטטי – זוהי יופי של דרך לשנות את כל האוירה בחדר. כל חדר נראה חגיגי יותר כאשר השולחן בו ערוך בכלים נאים.
• היתרון השני הוא המשפחתיות - תופתעו לגלות ששולחן ערוך מושך אליו את כל באי הבית וכך תמצאו את עצמכם מתכנסים יחד לעיתים קרובות יותר.
• היתרון השלישי הוא יתרון האחסון – תארו לעצמכם כמה מקום מתפנה בארון המטבח כאשר הכלים מונחים דרך קבע על השולחן.

התאימו את הכלים שאתם קונים לפריטי העיצוב שיש ברשותכם, לדוגמא אם רכשתם לאחרונה סט קערות קרמיקה בירוק זית, חשבו על סט צלחות אשר יתאים. לדוגמא: חרדל, חום, קרם וכו' על-פי טעמכם. אל תפחדו להעיז! נצלו את תקופת החגים בהן ניתן לרכוש מגוון סטים של צלחות במחירים של 100-200 ₪ בלבד. הרשו לעצמכם לשנות מדי פעם את צבעי הכלים כך שפעם תערכו שולחן באדום ולבן, ופעם- בורדו-זהוב.

כיסאות רבותי, כיסאות

כיסאות הן דרך נפלאה לייחד ולשדרג את פינת האוכל. בחנות רהיטים הבינו מזמן את היתרונות והיופי שבמכירת כיסאות בנפרד ממכירת השולחן. גם אם רכשתם בעבר פינת אוכל הכוללת כיסאות, תוכלו תמיד להחליף, לשדרג, לצבוע ולקשט את הכיסאות הקיימים.

אם אתם אוהבים לארח, בוודאי אתם מכירים את המראה שמתקבל כאשר מצרפים כיסאות שונים מהמרחב בבית אל שולחן האוכל. מכיסא המחשב ועד השרפרף במטבח. הקדישו מחשבה לכל כיסא שאתם קונים הביתה והתאימו את הרכישה לכיסאות המרכזיים. שווה להשקיע אפילו בכיסא מחשב מעוצב בהתאם לצורך. כך תוכלו לצרף כיסאות מבלי לפגוע במראה המושקע של השולחן שערכתם זה עתה.

בהצלחה!
 

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים