לקוחות יקרים. האתר סגור לרגל שיפוצים עד להודעה חדשה. איתכם הסליחה!

 

על ריהוט משלים ואביזרים משלימים

כמה פשוט ליצור אוירה
ריהוט משלים ואביזרים משלימים הם מה שנותן לביתנו את המגע הסופי והאופי שלו. זאת על אף שכאשר אנו נכנסים לבית חדש, אנו לרוב נותנים את דעתנו על "הדברים הגדולים" כמו רצפה, עיצוב הקירות והרהיטים ואנו נוטים להתעלם מהריהוט המשלים וחפצי הנוי שהם נותני האווירה האמיתיים.
אביזרים משלימים וריהוט משלים הם מה שהופך חדר משמים לחדר מזמין. מספר כריות נוי על הספה או המיטה יהפכו את החדר לחמים, נרות בסלון תורמים פלאים לאווירה רגועה וכד מרשים או שידת נוי בכניסה לבית יוצרים מיד אוירה ביתית ומזמינה.

שינוי אוירה ומראה בתקציב קטן
אינכם חייבים לרכוש פריטים יקרים מאוד ולבזבז תקציב יקר כדי לשנות אוירה. אם תקציבכם נמוך התרכזו בשלושה אזורים בבית אשר משפיעים מאוד על הבית כולו: הכניסה לבית, חדר האמבטיה והמטבח.
הכניסה לבית היא ללא ספק הרושם הראשוני שאנו יוצרים על באי ביתנו. כניסה שהושקעה בה תשומת לב גוררת מייד תגובות התפעלות. חדשו את שטיחון הכניסה והשלט לדלת, צבעו את דלת הכניסה בצבע המתאים לצבעי הבית.
צמחים ופרחים הם הדרך הטובה ביותר להביע הכנסת אורחים. כניסה מקושטת בעלים, פרחים וצמחים הינה כיף לעיניים ולנשמה. בחרו גוונים שונים של עלים ירוקים ופרחים. גוונים בהירים, פסטלים או עזים – הכל לפי טעמכם האישי.
טיפ: גם אם אתם גרים בבניין קומות אל תוותרו על קישוט הכניסה לבית. כבר בחדר המדרגות העמידו שידה או כוננית קטנה ויפה ועליה עציץ טבעי או מלאכותי. תוכלו למצוא כיום שפע עציצים וצמחים מלאכותיים הנראים טבעיים להפליא ויכולים "לצמוח" גם בחדר המדרגות החשוך.

המטבח הוא מהמקומות הפופולאריים ביותר בבית. הביטו במטבח שלכם, מה "תופס" את עינכם? מן הסתם אלו ארונות המטבח. נקו ורעננו אותם, צבעו אותם במידת האפשר או פשוט החליפו ידיות. כמה פשוט וכמה שינוי! הוסיפו וילון קטן וקערה מעוצבת או אגרטל פרחים. וואה-לה!

חדר האמבטיה מקבל לאחרונה תשומת לב מטורפת! חנויות ורשתות מוכרות אביזרים ותמרוקים אך ורק לחדר האמבטיה. ממוצרי ספא ותכשירים ריחניים ועד למגבות, וילונות אמבטיה וכלי אמבטיה משגעים. כל אחד מן האלמנטים האלה מוסיף לשינוי האווירה. התאימו שטיחון בצבע מרענן לוילון ולמגבות חדשות והופ! הכל נראה אחרת. תלו מסגרת תמונה ריקה ומקמו במרכזה צמחים מיובשים ריחניים: לבנדר, רוזמרין, ענף לימון עם פרי. הניחו מספר צנצנות שקופות ובתוכן עלים, סבונים, צדפים, נרות וכו.

ריהוט משלים יכול להיות נהדר לסלון בעיצוב קלאסי. כאשר משלבים בתוכו מערכות ישיבה קלאסיות בעיצוב וסגנון ייחודיים, תמיד כל פריט ריהוט קטן יכול לעשות את העבודה. חשוב לשאול ולהתייעץ לפני תחילת העבודה עם אדריכל או מעצב אשר ייתנו את הדעה המקצועית שלהם ואז לצאת לדרך.

לכתבה המלאה על עיצוב חדר האמבט לחצו כאן.

 

אתר הבית בע"מ, פתח תקווה, הרב עוזיאל 10, טלפון: 03-9772080 פקס: 03-9730242

 

| מתנות מקוריות | שטיחים | מתנות יום הולדת | סיר לחץארונות בגדים | כלי בישול ואפיה למטבח | אמבטיות 
צור קשר | תקנון

קידום ע"י: אופטיוויז קידום אתרים